2 Ağustos 2013 Cuma

AŞK ADINDA HAYAT BİTTİ...


Aşk Adında Hayat 
Gerçek aşkı bulmak mı, yoksa ondan kaçmak mı daha kolay?
Teeny Templeton, sonunda kaderin ona da güldüğünü düşünmektedir. Evlenecektir, kendi düğün pastasını kendisi yapacaktır ve o sıkıntılı geçmişini ardında bırakacaktır. Ta ki nişanlısını kendi evlerinin şeftali bahçesinde iki kadınla yakalayana kadar… Hem de çırılçıplak bir haldelerken...
Bu skandalın ardından düğünleri iptal olur. Ne var ki Teeny'nin başına gelenler bununla sınırlı kalmayacaktır. Nişanlısı bu olaydan birkaç gün sonra ölü bulunur ve herkes Teeny'nin suçlu olduğunu düşünür.
Tek umudu, artık başarılı bir avukat olan ilk aşkı Coop OMalley'dir. Ancak onunla yüzleşmek demek, geçmişle de yüzleşmek anlamına gelmektedir. Peki, Teeny başına gelenlere rağmen kalbinin sesini dinleyip karşısındaki bu adama yeniden güvenebilecek midir? 
Sıkıntıların bir şekilde güzelliklere yol verdiğini gösteren Aşk Adında Hayat, eğlenceli dili, müthiş kurgusuyla kalbinizi fethedecek.




Arkadya yayınlarından bir kitap daha.kapak ve kapak içi dizayn yina harika.Ben çok beğendim anlatımı gayet akıcı güzel bir konusu var.Zaman zaman  güldüm,heyecanlandım acaba ne olduki diye meraklandım ve korktumm..

Ben öyle polisiye cinayet vs romanlarından ve filmlerinden hiç hoşlanmam okumam ve izlemem.Niyemi? 
Evde yanlız kaldığımda aklıma hep onlar gelirde ondan. Acaba hangi oda dan eli bıçaklı bir adam çıkacak yada kafama vurmak için ne tür bi sert cisim seçmiştir acaba? İşte bu yüzden tercih etmiyorum o türleri .

Ama bu kitapta  harmanlanaraköyle bir anlatılmış ki yarım bırakamadım ben katil kim diye çok merak ettim .O türleri okuyanlara çok hafif gelebilir tabii bu ama ben tercih etmediğim için benim için bu kadarı yeterliydi.

Kitabın özetini yapmayı sıkıcı buluyorum ben merak edenler okusun zaten yukarıda tanıtımı var.Ben sadece bence- olanları yazmayı uygun buluyorum.

Ama kitabın sonunu sevmedimmmm ben o çocuk nerden çıktı yahuuu acaba benmi biyerlerde kaçırdım diye geri dönmeyi bile düşündüm ortalara.Neyse dedim nihayetinde öyle bitmemeliydi evlenselerdi mutlu mesut ne güzel olurdu...Öyle bitmeliydi kitap.Ama sanırım seriymiş bende az önce öğrendimm ozaman ikinci kitabı merakla bekliyorumm.:)))
Merak edenler buyurun okuyun tavsiyedirrr.

Herkese kocaman sevgiler..

PUANIM:8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder