28 Eylül 2013 Cumartesi

BAYKUMAŞŞŞŞ....


Merhabalar

Daha önceki yazılarımda burada baykumaştan yaptığım alışverişteki mail sorunundan bahsetmiştim.
Tamamen teknik bir aksaklıktan dolayı maillerim kendilerine ulaşmamış, ki sonrasında tekrar mail göndermemle kendilerine ulaşmış bulunmaktayım.
Telefon numarası eksikliğinden de bahsetiştim ki oda tamamen benim yanlış anlamamdan kaynaklanmış :))) 
(ama ona çok güldüm ya nasıl bir saf anımdaysam ozaman )

Maillere anında geri dönüş yapıyorlar.
Hizmet ve kumaşlar mükemmel ben aldım sizlere de tavsiye edebilirim
Herkese kocaman sevgiler

2 yorum:

  1. Merhaba yeni buldum blogunu, hoşgeldin aramıza :)) Dikiş blogu görünce çok mutlu oluyorum paylaşacak çok şeyimiz oluyor çünkü. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. hoşbuldum bende çok mutlu oluyorum umarım aktif olabilirim sevgiler..

    YanıtlaSil