21 Temmuz 2013 Pazar

PUZZLE MERAKI :))


Bu sıralarda yeni bir merak sardı beni Puzzle..
Gördüğüm herşeyden biraz biraz yapmaya çalışıyorum.  Zaman zaman beni bile sıkıyor bu daldan dala atlama durumları ama ne yapayım elimde değil ikizler burcuyum ben. :))


Buda üzerinde çalıştığım :)) 1000 parçalık puzzlem.:))

Aslında çok eğlenceli puzzle yapmak ama yanında bir kişi daha oldumu daha zevkli bir hale geliyor.
O kadar parçanın içinde doğru parçayı bulup yerine oturtmak hem zor hem eğlenceli.Ayrıca kafa dağıtmak için bire bir.Kendinizle kalıp sorunlarınızla kafa yormya başladığınız anlarda hemen geçin başına başlı başına terapi mubarek.:)) Bu parça nereye şu parça şuraya derken bakmışsınız kafnızda sorunlara dair ne düşünce kalmış ne başka bir şey.Ben tavsiye ederim.


Bu 1000 parçalık yapmaya çalıştığım puzzlem :)) Alaçatı 

Aslında bu benim ilk puzzle m değil ilk olarak 500 parçalık bir puzzle ile başladım.Başlangıç olark beni çok zorlamasın gözümü korkutmasın diye. Onu tamamladım ancak annem çok beğenince ona verdim.


işte 500 parçalık tamamladığım puzzle.

Şu anda çerçevelenmiş ve annemin duvarını süslemekte :))

Herkese kocaman sevgiler..




2 yorum:

  1. Puzzle bayılırım. Yaptıklarımın sayısını hatırlamıyorum. En son 5000 parça bitirdim. Çerçevesi halen yok. Ebatları çok büyük arabaya sığdıramadım. Gelip alacak veya evde monte edecek bir çerçeveci lazım:)))

    YanıtlaSil
  2. Ayy ne güzel bende emin adımlarla ilerliyorum.. 5000 parçalara ne zaman gelrim bilmiyorum ama şuan için herşey iyi gidiyor.Sıkılmazsam devamı gelir.Evet o kadar büyükler sorun olabilir
    sevgiler.

    YanıtlaSil