19 Temmuz 2013 Cuma

YAĞMUR SONRASI..

KİTAP TANITIMI




II. Dünya Savaşının tam ortasında yaşanan yasak aşk ve işlenen korkunç bir cinayet...

Umut tükenmiş gibi görünse de ikinci şans her zaman vardır... Ya yoksa?
Anne Calloway ne kadar çabalasa da yetmiş yıldır peşinden gelen anıları bir türlü aklından silemiyordur. Bora Bora Adasından adına gelen gizemli bir mektup ise adeta kapanan yarasını yeniden açar. 
1942 yazında, II. Dünya Savaşının en hararetli zamanında Bora Bora Adasında görev almak için orduya hemşire olarak katılan Anne, genç, güzel ve nişanlı bir kadındır. Ancak orada hiç hesap etmediği bir durumla karşılaşır. Aşk… Kalbini tutkuyla dolduran, yakışıklı asker Westry Greene karşı koyamaz. Kısa sürede aşkları, adadaki amber çiçekleri gibi filizlenirken, sazdan çatısı olan bir bungalovun altında gizli bir dünyayı paylaşırlar. Ta ki bir gece tüyler ürperten bir cinayete şahit olana kadar... Savaş rüzgârıyla ayrı yerlere savrulan çift, bir daha asla bir araya gelemez. Peki Anne, onca sene sonra çıkagelen bu mektubun izinden gidip taşıdığı vicdan azabını sonlandırabilecek midir? 
Ya siz, araya zaman, mekân, kişiler girse de gerçek aşkın peşinden gitmeye cesaret edebilir misiniz?Mart Menekşeleri ile gönüllere taht kuran Sarah Jiodan muhteşem bir başyapıt... Yağmur Sonrası ile tutkunun zaman tanımayan öyküsünü okurken, gözyaşlarınıza hâkim olamayacaksınız. 

"II. Dünya Savaşında Pasifik'in tam ortasında kalan, yürek burkan muhteşem bir aşk hikâyesi."
Kristin Hannah

BENCE...

Öncelikle kitabın kapağını çok beğendim.Arkadya yayınlarından çıkan kitapların kapakları genelde çekmiştir ilgimi insanı sakinleştiren bir yanı var :)
Kapağının güzel olması o kitabı okumamın nedenlerinden biri.Kitabın kapağı ilgimi çekmemişse kitap güzel değilmiş gibi gelir bana çoğu zaman.Aslında tam tersi olan durumlarıda yaşamadım değil fakat  kapak benim için önemli bir faktör.

Yazarın Mart Menekşeleri adlı romanınıda severek okudum ancak Yağmur Sonrası nı daha çok beğendim bu kitap beni daha çok etkiledi diyebilirim.

Kitap boyunca en sinir olduğum karakter kuşkusuz Kitty .Onun gibi bencilce hareket eden insanları düşündükçe çok sinirleniyorum.
Kitabı okuduktan sonra kafamda hiç bir soru işareti kalmadı.Anne'ye ne oldu Westry,kitty, ve diğerleri hiç bir olay havada kalmadı.
sizlerde Tarihi ve gerçek bir aşk romanı okumak istiyorsanız buyurun okuyun derim

PUANIM :8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder