1 Ekim 2013 Salı

NE Kİ ŞİMDİ BU???

                                               

MERHABALAR
İskender Pala nın EFSANE sini   okuyorum.
Bu benim ilk iskender pala okumam fena gitmiyor.Tarihi romanları seviyorum birde Tarih aşk olursa deymeyin keyfime.
Yaşa yamıyoruz okuyalım bari dimi :))
Ahmet ümit hayal kırıklığından sonra biraz daha iyi geldi gibi.
Evet istanbul hatırasını yarım bıraktım ben.Bu benim ilk yaım bıraktığım kitabım.Zorladım ama olmadı sevemedim dilini,konusunu..İlerleyen zamanlarda belki bitiririm çünki kitapları hiç yarım bırakmam ben ama dediğim gibi ilk oldu.Zamanı gelir bakalım ama şimdi değil...
Hava kapalı..
Böyle havalar sıkar beni..
Aslında tam kitap okuma havası ama canım istemiyor şimdi..
Yatarken okumak favorim.Gözlerimi kapanana   kadar okurum sonrada yastığa 5 kala horrr pişşşşş :)))
Böylece düşünmem dertlerimi..
Kafaya dolayıp gece gece nöbetçi mahkemeler kurmam.
Kendi kendime bir savunma mekanizması da diyebiilriz..

Ne okuyorum deyip çıkacaktım
ama bir sürü saçmaladım.
olsun silmeyeceğim hiç birini..

Neyse boş ver olur öyle arasıra..

Havalardan, havalardan.. :))




1 yorum:

  1. nil merhaba eski locadan tuğba ben yazılarını çok beğendim derhal takibe aldım oralarda göremiyordum demek buralardaymışsın banada beklerim

    YanıtlaSil