22 Ekim 2013 Salı

ŞU ÇENEMİ DİKESİM VAR....


                                             

Şu çenemi neden tutamıyorumki ben..
Bazen tamiri zor hatalar yapıyorum,sonra içim içimi yiyor neden yaptım neden söyledim diye..

Hani bazı insanlar vardır.Derlerki; Hayatımda pişman olacağım hiç bir şey yapmadım.
Gerçekten doğrumudur bu?Yada böyle diyen insanların ruh hali nasıldır acaba?
Gerçekten hata yapmazlar mı pişman olmazlar mı? Yada sadece bir savunma mekanizmasımıdır ?
Yada aşırı  özgüven mi? Çok mu iyi tanırlar kendilerini...
Amannn ne bilim işte bazen öyle insanlara hayran olmuyorum değil..

Herkes her durumda kendini haklı çıkaracak bir taraf bulur.Bende her durumda kendimi suçlayacak bir durum.
Aman ne kötü bir şey bu..Depresyondamıyım yahu ben ????

Evet ben bugün kırdım yine birilerini...

Bazen şu kalbimi çıkarıp atasım geliyor içimden  vicdan azabı çekiyorum yahu benn...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder