22 Ekim 2013 Salı

SÜPERİM BEN....

                         

Hediye falan yok size...
Bitti çekiliş...

SÜPERİM BEN... :))

Yenilmedim,yıkılmadım ayaktayım,dağlar kızı reyhanım :))  (buse ye bağladım :))

İyiki halkla ilişkiler falan okumamışım ben.Bütün halkın ilişkilerini koparırdım :))
İnsanlarla iletişimden kendime 10 üzerinden 0 veriyorum.

Hangi gezegnden geldim ben acaba?Yoksa uzaylılar dünyaya geldiklerinde beni burada mı unuttular :))
Şaka cnm Elhamdülillah müslümanım ehehehh...

Bugün hangi kafayla kalktıysam yataktan..Tamam ben bir ikizler burcuyum ama bukadarda değil yani..

Özgüvenin tavan ve taban yaptığı ani haller yaşıyorum sanırım.Bir çekilişle yıktınız be bütün hayalerimi :))

Neyse küllerimden doğarak ilerleyen zamanlarda tekrar deneyeceğim...

Düştüğüm yerden bir avuç toprakla kalkıcam..
SÜPERİM BENN....

Tamam saçmaladım eğleniyorum ama napim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder