26 Ekim 2013 Cumartesi

PUZZLE VE KARGO KRİZİ....

Merhabalar 
Günlerdir yolunu gözlediğim puzzle m nihayet bugün elime ulaştı.Ama onlar ulaştırmadılar ben zoraki ulaştım.Ben internetten sürekli alışveriş yapıyorum ancak daha önce böyle bir sorunla karşılaşmamıştım.10 gündür kargo beklemekten helak oldum.Evden dışarıya çıkamadım evde yanlızken süpürge bile yapamadım kapı çalarda duymam diye.Çünki gidip kargo peşi koşturması bana çok zor geliyor.Okadar koşturacak olsam gider çarşıdan alışveriş yaparım neden oturduğum yerden yapayım dimi ama....

Aslında sorun tamamen kargo firmasından kaynaklı adresi yazan arkadaş bir tarafta okuduğunu diğer tarafa sorunsuz yazmayı başaramamış.Rakamlarla da arası iyi değil sanırım telefon numarasıda yazılmamış.
Benim kargo şube ye gelmiş bir haftadır bekliyor.Şubeyi arıyoruz ya açan yok ya sistemde sorun var diyor.
Sonrasında merkeze bir şekilde ulaşıp kargomuzun orada olduğunu öğreniyoruz adres yanlış diyorlar adresi düzelttiriyoruz ve yine bekliyoruz.
Bekle bekle nereye kadar.En sonunda bugün eşim gidip şube den aldı ki almasaydı geri iade için araca yüklemişler bile..

İşin en sinir bozucu yanı paketin üzerindeki faturada adres doğru eksiksiz yazıyor ve telefon numarası da yazıyor.

Eyyyy sevgili çalışan gözlerini 10cm kaydırıpta faturadaki adrese ve numaraya bakamadın mı?
Bizi onca sinir ettin..Resmen kargo krizi yaşadık..

Neyse inşallah bir daha olmaz diyorum ki yolda bir kargom daha var.Sizin yüzünüzden kriz yaşıyoruz..

Ve işte yolunu beklediğim güzellik...


Evet efenim yine bir puzzle Kız kulesi


1000 Parça

Ve neon
Yani gündüz topladığı güneş ışığını gece karanlıkta yayacakmış
Hadi bakalım bende merak ediyorum nasıl olacak.

Herkese  kocaman sevgiler
Sorunsuz alışverişler diliyorum...

4 yorum:

  1. Çok tatsız bu yaşadıklarınız gerçekten. Sanırım çoğunlukla çalıştığı işten memnun olmayan personel bunu işine yansıttığında oluyor bu tür şeyler. Geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim evet haklısınız insanlar işlerine gereken önemi verip doğru düzgün yapsalar butür sorunlar yaşanmayacak.

    YanıtlaSil
  3. arada yapıyorlar böyle bende bi iki kez yaşadım genelde yeni elemanlar yapabiiliyo dicemde arda koskaca kaç gün geçmiş yani. neyse sağsalim eline geçtiğine sevindim

    YanıtlaSil
  4. Benim başıma ilk defa geldi inşallah da son olur :)

    YanıtlaSil